مرکز خرید الماس شرق مشهد

۱ بازديد
بهترین مراکز خرید مشهد را به شما معرفی می کنیم
تا اینجا بهترین جاذبه های گردشگری و همچنین جاذبه های زیارتی مشهد مقدس را برایتان آورده ایم که در تور مشهد با قطار یا هر نوع تور دیگری می توانید به آنها برسید؛ نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که مراکز خرید در مشهد نیز از جمله مواردی هستند که بدون شک در برنامه ریزی تور مشهد باید از آنها استفاده کنید. زیرا بعداً از انجام ندادن آن پشیمان خواهید شد.

تمامی این مشکلات ما را بر آن داشته تا در ادامه این مقاله فهرستی جامع از بهترین مراکز خریدی که در مشهد وجود دارند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، تهیه کنیم.

مرکز خرید الماس شرق مشهد
یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز خرید مشهد، مجموعه الماس شرق است. با بازدید از این مرکز خرید فوق العاده می توانید انواع لباس، لوازم منزل، صنایع دستی، لوازم تزئینی و غیره را مرور کنید. و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید

آدرس الماس شرق مشهد:

مشهد - بلوار خیام - خیابان بهارستان - مرکز خرید الماس شرق

مجتمع آرمیتاژ مشهد
آرمیتاژ شاید یکی از آخرین پروژه هایی بود که توانست در مدت زمان کوتاهی خود را در بین بهترین برندهای تجاری مشهد جای دهد. ساکنان شهر مشهد به مجموعه آرمیتاژ تنها به چشم یک مجتمع تجاری نگاه نمی کنند. در این مجموعه علاوه بر واحدهای تجاری فراوان، امکانات رفاهی زیادی را نیز خواهید دید.

در نتیجه پیشنهاد می کنیم در تور مشهد مقدس اگر می خواهید از مجموعه ای با بالاترین کیفیت بازدید کنید که فروشگاه های آن به بهترین شکل ممکن ساخته شده اند، مجتمع تجاری آرمیتاژ می تواند انتخاب خوبی باشد.

جالب است بدانید مسافران تور قطار مشهد از طرفداران این مجموعه هستند زیرا تنها از این طریق می توانند بدون نگرانی خریدهای مورد نظر خود را انجام دهند.

وصل مال مشهد
مجتمع وصل را می توان یکی از مراکز خرید جدیدی دانست که در مشهد راه اندازی شد. مرکز خرید وصل در کنار الماس شرق قرار دارد و می توانید به آدرس یکی از این مراکز خرید مراجعه کرده و در واقع دو مرکز خرید را بررسی کرده و در نهایت خریدهای مورد نظر خود را انجام دهید.

البته بهتر است بدانید که مرکز خرید وصل در زمینه فروش پوشاک فعالیت بیشتری دارد; در نتیجه اگر قصد خرید لباس برای خود یا همراهان خود را دارید، مجتمع خرید وصال می تواند گزینه مناسبی برای رسیدن به آنچه می خواهید باشد.
بیشتر بخوانید: تور لحظه آخری مشهد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.