روش‌های تمیز و براق کردن طلا

۲ بازديد
این روزها برای تمیز کردن و جلا دادن طلا از روش های مختلفی استفاده می شود. اما برای افزایش درخشندگی و درخشندگی طلا نباید از هیچ روشی استفاده کنید زیرا مواد و ابزار نامناسب باعث خراش طلا می شود. بنابراین، از روش های ایمن و مطمئن زیر برای برق انداختن طلا استفاده کنید:

استفاده از آمونیاک مایع
آمونیاک یک مایع پاک کننده قوی است و آلودگی و چربی را از روی سطح طلا پاک می کند. چند قطره آمونیاک را با آب مخلوط کنید و طلا را برای مدت کوتاهی در این محلول قرار دهید و سپس با آب بشویید تا براق و جذاب شود.

از مایع ظرفشویی استفاده کنید
مایع ظرفشویی مانند آمونیاک قدرت پاک کنندگی دارد و کثیفی را از روی سطح طلا پاک می کند. یک قطره مایع ظرفشویی را در آب حل کنید و طلا را برای مدتی در آن قرار دهید و پس از مدتی طلای خود را با آب ولرم بشویید و کاملا خشک کنید.

استفاده از پودر صابون
طلای خود را به راحتی با پودر صابون تمیز و تازه کنید. با حل کردن پودر صابون در آب و استفاده از محلول به دست آمده برای تمیز کردن طلا، کثیفی را از سطح طلا پاک کنید.

از جوش شیرین استفاده کنید
جوش شیرین با خاصیت ضدعفونی کنندگی طلا را به خوبی تمیز می کند. با حل کردن جوش شیرین در آب و قرار دادن طلا در این محلول، مدت کوتاهی آن را در این محلول نگه دارید و سپس با آب بشویید تا براق شود.

جلا دادن طلا با خمیر دندان
از خمیر دندان استفاده کنید
خمیر دندان با خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی طلا را به خوبی تمیز می کند. مقدار کمی خمیر دندان را روی طلا بمالید و سپس با آب بشویید تا ناخالصی ها از سطح طلا پاک شود.

استفاده از پودر لباسشویی
پودر لباسشویی با خاصیت پاک کنندگی طلا را به راحتی تمیز می کند. پودر لباسشویی را در آب حل کنید و طلا را چند دقیقه در این محلول قرار دهید سپس آن را با آب بشویید.

با استفاده از این روش ها می توانید به راحتی طلا و جواهرات خود را تمیز کنید تا شفاف و براق شوند.
بیشتر بخوانید: خرید آنلاین طلا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.