جدیدترین طرح های النگو طلا

۶ بازديد
جدیدترین طرح های النگو طلا
جدیدترین طرح های النگو طلا، النگوهای آینه ای ساده هستند. این یکی از زیباترین و محبوب ترین محصولات می باشد. که نه تنها ساده است بلکه جذابیت خاصی هم دارد و یک دستبند آینه طلا به حساب می آید. که یک ست گوشواره طلا و یک انگشتر دارد. النگوهای آینه ای می توانند یکی از النگوهای ظریفی باشند که بدون شک ظاهری بسیار زیبا به شما می بخشد. ترکیب النگوهای آینه ای با دیگر دستبندها و النگوها نیز می تواند زیبایی فوق العاده ای به دستان شما ببخشد.

این طرح طلای سفید و رزگلد برای رنگ پوست افراد مناسب است و اگر رنگ پوست شما گرم است این محصول به پوست شما می آید. و همچنین می توانید یک ست انگشتر و گوشواره سفارش دهید. و این مدل به گونه ای است که در طول روز قابل استفاده است و دارای عرض های مختلف می باشد. که می توانید در وزن ها و اندازه های مختلف سفارش دهید.

یکی دیگر از مدل های جدید دستبند که وارد بازار شد بدون سنگ های قیمتی و رنگ اصلی آن زرد، سفید و رزگلد می باشد. و خاصیت فنری آن باعث دوام فوق العاده آن می شود. از یک تا چهار سایز نیز قابل تغییر است. طرح های این دستبند به دلیل فنری بودن یکی از قوی ترین طرح های جواهرات در بین طلا و جواهرات است.

دستبند گوی طلا
مدل دیگر دستبند توپ طلا است که شیک ترین و زیباترین دستبند طلا است و در دو رنگ سفید و زرد ساخته شده است. از تعداد کره های آلبرنادو نیز استفاده شد. این مدل النگو طلا طراحی بسیار زیبایی دارد و برای تمامی گروه های سنی مناسب است.

یکی دیگر از جدیدترین طرح های النگو طلا، طرح قلم مشکی است که یکی از باشکوه ترین النگوها است. و می توانید طرح ست و نیم ست و انگشتر را سفارش دهید. امروزه این طرح و رنگ مشکی موجود در آن طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و بسیاری از افراد تمایل دارند از رنگ مشکی در ظاهر و سبک پوشش خود استفاده کنند.

رنگ مشکی در ترکیب رنگ های دیگر جلوه خاصی ایجاد می کند و با هر رنگی هماهنگ می شود. مشکی با ترکیب زرد یا سفید بسیار زیبا به نظر می رسد و یکی از ویژگی های آن جذابیت است. جلوه و ترکیب رنگش زیباست. و این طرح سبک سنتی تری دارد. دستبند عربی سالهاست که در فرهنگ های مختلف رواج داشته است که باز هم به سلیقه هر فرد بستگی دارد.

جدیدترین مدل های سرویس طلا
طلای زنانه معمولاً همیشه با سایر سنگ های طلا مقایسه می شود. و از مد نمی افتند و بیش از 50 مدل سرویس طلای فوق العاده شیک و بسیار جذاب در انواع مدل ها و طرح های روز وجود دارد که هر کدام طرفداران خود را دارند.

این یکی از جدیدترین مدل های ظروف طلایی ایتالیایی می باشد که دارای طرح های بسیار زیبا و جالبی می باشد. این سرویس شامل گردنبند طلا، دستبند، گوشواره و انگشتر طلا می باشد و در صورتی که سرویس فقط شامل گوشواره و گردنبند باشد به آن نیم ست می گویند.

یکی دیگر از انواع سرویس طلا وان کلیف که طرفداران زیادی دارد. و نمونه های بسیار شیک و پرطرفدار محسوب می شود. که توسط هنرمندان بسیاری در سراسر جهان حمایت می شود.

این مدل از طبیعت و گل های زیبا الهام گرفته شده است که در طراحی و تولید اکسسوری های لوکس در دنیا شهرت دارند. سرویس طلا ون کلیف در رنگ ها و طرح های متنوع طراحی شده است و شما می توانید جواهرات آن را به صورت تکی خریداری کنید.

مدل دیگر سرویس طلای باروک است. که یکی از جذاب ترین زیورآلات است. با توجه به زیبایی منحصربفرد مرواریدهای باروک، تعجبی ندارد که سرویس مروارید باروک را به عنوان مدل محبوب سرویس طلا بشناسیم.

این الگو در واقع به شکل مرواریدهای نامتقارن در اندازه ها و اشکال مختلف است. که در ساخت انواع زیورآلات کاربرد دارد و در صنعت مد نیز کاربرد فراوانی دارد.
بیشتر بخوانید: خرید طلا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.