اهمیت عیار طلا

اخبار خودرو

اهمیت عیار طلا

۷ بازديد
معنی طلا
در نهایت طلای 24 عیار بهتر است یا 18 عیار؟ طلای 24 عیار بخریم یا 18 عیار؟ عیار طلا جدا از تاثیرگذاری بر قیمت آن در بسیاری از موارد بسیار مهم است. در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم.

طلای خالص: بدون شک طلای 24 عیار 100 درصد خالص است اما طلای 18 عیار 75 درصد طلا و 25 درصد سایر آلیاژها است.
مقاومت طلا: هر چه عیار طلا بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر عوامل خارجی کمتر است.
زیبایی طلا: طلای 24 عیار درخشندگی بیشتری نسبت به طلای 18 عیار دارد. البته این بدان معنا نیست که طلای 18 عیار درخشش و زیبایی خاص خود را ندارد.
در نهایت انتخاب عیار طلا به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی از این عوامل بودجه مورد نظری است که می خواهید برای خرید طلا هزینه کنید. خرید زیورآلات طلا جدا از زیبا بودن از نظر اقتصادی یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می شود.

در زیر به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا طلای 24 عیار بهتر است یا طلای 18 عیار؟ با توجه به شرایط اقتصادی امروز، به نظر شما خرید کدام منطقی تر است؟

خرید طلای 24 عیار بهتر است یا 18 عیار؟
خرید طلای 18 یا 24 عیار یک تصمیم کاملا شخصی است، اما نکات زیر به خرید مطمئن تری کمک می کند. لازم به ذکر است که خرید طلای 18 عیار انتخاب و تصمیم هوشمندانه تری نسبت به خرید طلای 24 عیار است.

استقامت و استقامت
طلای 18 عیار با 75 درصد طلای خالص و 25 درصد سایر فلزات، در برابر خراشیدگی و سایش مقاوم تر است. در نتیجه انتخاب مناسب تری برای استفاده روزمره است.

انواع طرح ها
طلای 18 عیار به دلیل ترکیب با آلیاژهای دیگر، طرح های خلاقانه و متنوع تری دارد. در نتیجه شما می توانید طبق سلیقه شخصی خود طلا خریداری کنید.

ارزش اقتصادی
طلای 18 عیار به دلیل قیمت پایین تری نسبت به طلای 24 عیار انتخاب اقتصادی تری است. این به شما امکان می دهد تا با بودجه کمتری طلا بخرید.

مناسب برای هدیه
طلای 18 عیار به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری بالا یک گزینه عالی برای هدیه برای عزیزان است. از بین طلاهای 18 عیار به راحتی می توانید حتی سبک ترین طلا را پیدا کنید.

سازگاری با پوست
طلای 18 عیار اغلب برای افرادی که به فلزات حساسیت دارند به دلیل ترکیب آن با سایر فلزات مناسب است. به همین دلیل انتخاب خوبی برای استفاده روزمره هستند.

انعطاف پذیری در سرمایه گذاری
طلای 18 عیار نیز می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته شود زیرا ارزش آن در طول زمان حفظ می شود. البته این بدان معنا نیست که طلای 24 عیار گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیست.

در نتیجه شما می توانید جواهرات خود را در زمان های مختلف بر اساس نیاز و شرایط بازار خود بفروشید یا معامله کنید.

با در نظر گرفتن این مزایا، طلای 18 عیار انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از زیبایی، دوام و ارزش اقتصادی هستند. این نوع طلا به شما این امکان را می دهد که از استفاده روزمره از جواهرات خود لذت ببرید بدون اینکه نگران آسیب دیدن یا از دست دادن سرمایه خود باشید.

پس برای چی منتظری؟ در حال حاضر می توانید با خرید اینترنتی طلا سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشید. البته فراموش نکنیم که طلای 24 عیار نسبت به طلای 18 عیار برتری هایی دارد. در زیر به تفاوت طلای 18 عیار و 24 عیار اشاره خواهیم کرد.
بیشتر بخوانید: خرید دستبند طلا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.