فروش نقدی محصولات پژو 207

۹ بازديد
فروش نقدی محصولات پژو 207
طراحی زیبای پژو 207 باعث شده تا افرادی که خواهان یک خودروی اسپرت هستند، جذب خودروی پژو 207 شده و با کمی تغییر آن را به عنوان خودروی اسپورت در مسابقات رالی و امثال آن انتخاب کنند، بنابراین افراد زیادی به خرید آن علاقه مند می شوند. سایا خودرو برای این نوع خودرو شرایط پرداخت ایران خودرو برای فروش این خودرو را بررسی کرده است و علاقه مندان به پژو 207 می توانند با کارشناسان فروش تماس بگیرند تا اطلاعات کاملی از شرایط پرداخت پژو 207 و شرایط پیش پرداخت به شما اطلاع دهند. و تعداد اقساط و مبلغ اقساط و در صورت تمایل خرید خود را به صورت کاملا قانونی ثبت کنید.

فروش پژو 207 با پرداخت هزینه
زمانی که شرکت فرانسوی پژو آن را 206 پلاس با تغییرات متعدد در جلوی پژو 206 نامید، در ایران این خودرو با نام 207 عرضه شد. صندوقدار و هاچ بک آن از آنجایی که امروزه یکی از خودروهای پرطرفدار است در دو مدل اتوماتیک و گیربکس و مطابق با سلیقه جوانان و خانواده های ایرانی عرضه می شود. رقبای اصلی 207 خودروهایی هستند که با قیمت های بسیار گران تری عرضه می شوند و این نشان از محبوبیت این خودروی ایرانی-فرانسوی دارد. اما دلایل زیادی وجود دارد که شما را متقاعد می کند تا در نهایت 207 را انتخاب کنید. در زیر به بررسی این دلایل با هم می پردازیم و به شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش بک بک 207 می پردازیم.

7 دلیل برای خرید پژو 207
کسانی که به دنبال پژو 207 با پول نقد هستند دلایل قانع کننده ای برای انتخاب خود دارند.

ظاهری قدرتمند، خشن و جذاب
چراغ های جلو معمولا نقش تعیین کننده ای در زیبایی یک پژو دارند، 207 نیز از این قاعده مستثنی نیست. چراغ های عریض و کشیده کنار سپر که به نظر می رسد در ترکیب با حجم کاپوت و انحنای جلوپنجره می خندد، ظاهری جذاب، قدرتمند و بی رحم به این خودرو بخشیده است.
نصب ترمزهای مه شکن در دو طرف سپر، قرار گرفتن جلوپنجره درست بالای سپر و طول کاپوت کوتاه، ظاهر اسپرت و جوان 207 را افزایش داده است.

سریع و کم مصرف
سرعت بالا و مصرف سوخت پایین یکی از دلایل منطقی استقبال جوانان از پژو 207 است. موتور قدرتمند این خودرو با حجم 1587 سی سی یکی از قوی ترین موتورهای نصب شده بر روی خودروهای ایرانی است. این موتور قادر است 207 را تنها در 11.6 ثانیه به سرعت 190 کیلومتر بر ساعت برساند. از طرفی پژوها به دلیل مصرف کم سوخت همیشه مورد استقبال خانواده ها قرار می گیرند. 207 کرایه بهتری نسبت به رقبای خود دارد و رقم مصرف سوخت ترکیبی 6.6 را ثبت می کند.

ایمنی قابل قبول
اگرچه پژو 207 مانند 206 تنها 4 ستاره ایمنی از نظر ساختار بدنه و تجهیزاتی مانند ایربگ راننده و سرنشین، چراغ مه شکن جلو و عقب، تسمه سه نقطه برای راننده و سرنشینان و ضد قفل ABS دریافت کرد. سیستم های ترمز و EBD امتیاز مثبتی را از خریداران خود در بخش ایمنی دریافت می کند.

امکانات رفاهی مناسب
با خرید اقساطی پژو 207 صاحب یک خودروی خانوادگی با امکانات رفاهی مناسب می شوید. وقتی صحبت از امکانات رفاهی به میان می آید، خودروهای محلی باید با یکدیگر مقایسه شوند. زیرا برخی از خودروهای بی کیفیت چینی تنها با افزودن امکانات رفاهی سعی در کسب بازار خوبی دارند. از طرفی خودروهای کره ای که به صورت فول آپشن در نظر گرفته می شوند با قیمت بسیار بالاتری نسبت به 207 عرضه می شوند، بنابراین پژو 207 را باید خودرویی با امکانات رفاهی مناسب در این بازه قیمتی دانست.
سیستم صوتی جدید، کروز کنترل، مانیتور 7 اینچی لمسی و دوربین دنده عقب تنها بخشی از ویژگی های این خودرو است.
همچنین طرح های فروش پژو 207 با سقف پانوراما با استقبال بسیار خوبی مواجه شد چرا که چنین ویژگی در خودروهای ایرانی بی سابقه بوده و یکی از مهم ترین امکانات رفاهی این خودرو به حساب می آید.

هزینه های تعمیر و نگهداری معقول
قبلاً در مورد مصرف سوخت پایین 207 صحبت کردیم و به همین دلیل خیال خریداران از صرف نکردن زمان زیادی در پمپ بنزین ها راحت خواهد شد. از طرفی هزینه های تعمیر و نگهداری پژو 207 چندان بالا نیست. بسیاری از قطعات و لوازم یدکی این خودرو ارزان تر از قطعات خودرو چینی است.

خدمات پس از فروش پیشرفته
با خرید قسطی پژو 207 دیگر نگران این نباشید که چه کسی ایرادات خودروی شما را برطرف می کند. زیرا با توجه به حضور طولانی مدت پژو در جاده های ایران، صنعتگران زیادی هستند که از عهده 207 بر می آیند، در همه جای ایران تکنسین هایی وجود دارند که می توانند با قیمت مناسب ایرادات خودروی شما را برطرف کنند.
بیشتر بخوانید: فروش اقساطی پژو 207
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.