معرفی خودرو کوییک

۱۱ بازديد
معرفی انواع سریع
یکی از راه‌های محبوب برای خرید خودرو، فروش فوری خودرو و پرداخت آن است. شرکت سایا خودرو با ارائه خودروهای داخلی و خارجی و شرایط فروش اقساطی خودرو به خانواده های ایرانی کمک می کند. بنابراین اگر شما هم قصد خرید اقساطی خودرو را دارید به سایت سایا خودرو مراجعه کنید. سایپا یکی از معروف ترین شرکت های خودروسازی ایرانی برای اولین بار در اسفند ماه سال 1393 مدل کوئیک را به بازار معرفی کرد که این خودروی چابک با بدنه هاچ بک همچنان در خط تولید این شرکت قرار دارد و برنامه خرید آن نیز وجود دارد. .

با گذشت زمان و استقبال مردم از این خودرو، شرکت سایپا مدل های دیگری از خودروی کوییک را با نام هایی چون کوئیک آر، کوئیک رگلار، کوئیک اس و کوییک اتوماتیک روانه بازار نمایندگی خودرو کرد. خودروی قابل قبولی که پرداختی دارد روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.

یکی دیگر از انواع این خودرو کوییک R است که پس از توقف خط تولید سیتروئن C3 به بازار عرضه شد. نام آن از رنگ های مختلف به کار رفته در آن گرفته شده است. این روزها با استقبال مردم از خرید و فروش اقساطی مدل R، این خودرو در بازار پر رونقی قرار گرفته است.

مدل کوئیک اس یکی دیگر از جدیدترین اعضای خانواده کوئیک است که در سال 1400 به بازار عرضه شد. این خودرو با اصلاحاتی برای رفع ایرادات مدل های قبلی تولید شده و دارای طرح اقساطی سایپا می باشد.

مدل سریع اتوماتیک با سیستم انتقال CVT از سال 2017 در بازار موجود است. این خودرو در مدل فول پلاس با تجهیزات اضافی مانند گیربکس اتوماتیک، فرمان برقی و سایر امکانات موجود می باشد. اگرچه قیمت مدل اتوماتیک بالاتر از نمونه های معمولی است، اما این خودرو برای خریداران با فروش نقدی گزینه مناسبی است.

با این توضیحات شرکت سایا خودرو اقدام به خرید اقساطی خودروهای سایپا می کند. انتخاب بین مدل های کوییک بر اساس نیاز و سلیقه و اطلاع از امکانات و قیمت ها به شما در انتخاب بهترین خودرو کمک می کند.

شرایط فروش سریع پرداخت در نمایندگی سایپا در سال 1403

مشخصات فنی هاچ بک سریع را ببینید
خودروی کوییک دارای موتور 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری است که در انواع خودروهای سایپا کاربرد فراوانی دارد. این موتور مجهز به میل بادامک بالای سر و دریچه گاز برقی است و حداکثر قدرت آن 87 اسب بخار و 128 نیوتن متر گشتاور است. این موتور در خودروهایی مانند تیبا، ساینا و تیبا 2 استفاده می شود و نسبت به پراید بهبود یافته است.

در Kwik Automatic، موتور به گیربکس CVT متصل می شود، در حالی که مدل های سری Gear و R از جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده می کنند. فرمان در مدل اتوماتیک مجهز به سیستم الکتریکی است اما در مدل دنده ای از سیستم هیدرولیک استفاده شده است. با توجه به ویژگی خودروی هاچ بک، خرید پرداخت ساینا نیز در نمایندگی برای افرادی که نیاز به صندوق عقب دارند ارائه می شود.
بیشتر بخوانید:  شرایط فروش اقساطی کوییک در نمایندگی سایپا در ۱۴۰۳
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.