ویژگی های هایما اس 5 پلاس

۱۱ بازديد
ویژگی های هایما اس 5 پلاس
زیر کاپوت هایما S5 یک موتور کوچک 1.5 لیتری 4 سیلندر قرار دارد. این موتور دارای حجمی برابر با خودروهای تیبا است اما با کمک 4 سوپاپ در هر سیلندر و نصب توربوشارژر قدرت قابل توجهی را به ما می دهد. این موتور با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 223 نیوتن متر عملکرد بسیار خوبی دارد. برای مقایسه بهتر راندمان می توان به این نکته اشاره کرد که موتور توربو خودرو شاهین برای همان حجم قدرت کمتری تولید می کند. برای بررسی قیمت هایما اس 5 با سایا خودرو با ما همراه باشید.

با این حال، هنوز همه چیز برای سرعت و شتاب خوب است. متأسفانه، تاخیر اولیه توربو همراه با تاخیر معمولی گیربکس های CVT منجر به شروع کندی شد که ضعیف تر از حد انتظار بود. اما پس از چند ثانیه رفتار موتور و گیربکس بهبود می یابد و خودرو عملکرد قدرتمندی را به ما می دهد.

با آپدیت جدید 1997 برای هایما S5، این مشکل تاخیر اولیه تا حدودی بهبود یافت، اما هنوز به طور کامل رفع نشده است. در مجموع، هایما S5 حتی با این مشکل نیز شتاب قابل قبولی دارد و در مورد بهبود سرعت ناامید نمی شود.

داخل ماشین هایما

بررسی تست تصادف هایما S5
بر اساس اطلاعات موجود، خودروهای چینی مانند هایما S5 توربو دارای 5 ستاره ایمنی از سوی بنیاد ملی تست تصادف چین (C-NCAP) هستند. اما با توجه به عدم وجود فیلم های ویدئویی از تست تصادف هایما S5 و عدم اطلاع دقیق از پلت فرم خودرو، این ادعا نیاز به بررسی و تحقیق بیشتری دارد.

اما از امکانات ایمنی S5 توربو می توان به 6 کیسه هوا، کمربند ایمنی قابل تنظیم و ایمنی سه نقطه عقب، ایزوفیکس برای اتصال گهواره کودک، قفل مرکزی، قطع خودکار سوخت در هنگام تصادف، باز شدن خودکار درب ها و نمایشگر فشار باد لاستیک اشاره کرد. (به نام .TPMS).

از نظر فنی، هایما S5 جدید دارای سیستم‌های ترمز ضد قفل (ABS)، کمک ترمز (BAS)، توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، نگه‌داری خودرو با سرعت بالا (HAS)، کنترل پایداری الکتریکی (ESP) و فناوری کنترل کشش است. TCS) است

کیفیت رانندگی با این خودرو
از نظر استفاده از متریال در کابین و ظاهر جذاب می توان خودروی S5 توربو را خودروی مناسبی دانست. به خصوص در مقایسه با مدل بزرگتر (هایما S7)، فضای داخلی S5 بهبود یافته است. همچنین توانایی های این خودرو فراتر از انتظار جامعه جهانی از یک محصول چینی است. به عنوان مثال، دید 360 درجه، 6 ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) و بسیاری موارد دیگر. این ویژگی ها معمولا در خودروهای چینی دیده نمی شوند.

موتور 1.5 لیتری توربوشارژ در هایما S5 جذابیت خاصی دارد. اما در تست شتاب، عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه نمی‌دهد و فقط می‌توان گفت که نسبت به رقبای استاندارد خود سریع‌تر است.

با توجه به فناوری به کار رفته در خودروهای توربوشارژ چینی (مشابه آنچه در جک S5 دیده می شود) و وجود گیربکس CVT در هایما، تاخیر توربو آزاردهنده است و قدرت 160 اسب بخاری دارد. هنگامی که موتور به 6000 دور در دقیقه می رسد آزاد می شوند

در این صورت مصرف سوخت و فرسودگی قطعا در درازمدت روی راننده تاثیر می گذارد و استارت زدن خودرو با سرعت بالا می تواند به توربو فشار وارد کند (از نظر برش و وصل). وزن هایما S5 توربو حدود 1450 کیلوگرم است که برای یک کراس اوور کوچک نسبتا سنگین است.
بیشتر بخوانید: فروش اقساطی هایما S5
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.