جک اس 5 و جک اس 3

اخبار خودرو

جک اس 5 و جک اس 3

۱۱ بازديد
در این مقاله به مقایسه جک اس 5 و جک اس 3 می پردازیم. جک یا JAC (JAC) یکی از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی چین است که قدمت آن به سال 1964 برمی گردد و در گذشته فعالیت اصلی این شرکت تولید خودروهای تجاری و کامیون ها بوده است. اما به مرور زمان این شرکت به سمت تولید خودروهای کراس اوور، SUV و سدان و صادرات محصولات جدید خود به کشورهایی مانند ایران می رود.

جک اس 5 و جک اس 3 از محبوب ترین محصولات جک موجود در بازار کشورمان هستند. توسط شرکت کرمان موتور به فروش می رسد. جک اس 3 که به عنوان برادر کوچکتر جک اس 5 شناخته می شود از سال 2016 وارد بازار کشور ما شده است. در جعبه مدل گیربکس دستی موجود بود، اما از سال 2016 مدل اتوماتیک آن نیز موجود بود.

اگر می خواهید در مورد مشخصات فنی، ویژگی ها و تجهیزات جک اس 5 و جک اس 3 اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا تا پایان مقاله مقایسه جک اس 3 و جک اس 5 با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهید آموخت عناوین نمایشی است
مقایسه جک S3 با جک S5 در طراحی
مقایسه جک اس 5 و جک اس 3 از نظر طراحی بیرونی و کابین نشان می دهد که این دو خودرو شباهت های زیادی با یکدیگر دارند اما تفاوت های قابل توجهی نیز دارند.

از نظر طراحی، جک اس 3 جلوپنجره بزرگتری دارد که با بقیه بدنه همخوانی ندارد. همچنین استفاده از شیلد ساده و خطوط کم عمق در طراحی جک S3 باعث می شود کمتر شلوغ به نظر برسد.

از طرفی جک اس 5 طراحی جذاب تری دارد و از خطوط حجیم تری بهره می برد. همچنین هماهنگی بیشتری بین اجزای تشکیل دهنده ظاهر جک اس 5 وجود دارد. این موارد ظاهر جک S5 را برای افراد بیشتری راضی کننده می کند.

از نظر ابعاد، جک اس 5 عریض تر و بلندتر از جک اس 3 است، اما ارتفاع این دو خودرو مشابه است. همچنین جک S3 از نظر فاصله بین دو محور کوتاه تر است. بنابراین انتظار می رود که کابین و صندوق عقب جک اس 3 کوچکتر از جک اس 5 باشد.

در مقایسه خودروی جک اس 3 با جک اس 5 از نظر طراحی داخلی، هر دو موفق هستند. متریال به کار رفته در هر دو خودرو قابل قبول است و در طراحی داخلی نیز از همین سبک پیروی می شود. با این حال، جک S3 با کلیدهای کمتر روی داشبورد و فضای ساده‌تر، شلوغ‌تر به نظر می‌رسد.

صندلی های جک S3 اندازه استانداردی ندارند و افراد سنگین وزن ممکن است راحتی کمتری نسبت به صندلی های جک S5 داشته باشند. در صندوق عقب نیز چنین مشکلاتی وجود دارد و اگر سه مسافر بالغ در این قسمت بنشینند، افراد عادی احساس راحتی نمی کنند. بنابراین جک اس 3 خودرویی 4 سرنشین محسوب می شود در حالی که خرید جک اس 5 برای خانواده های پرجمعیت توصیه می شود. اگر قصد خرید این خودروها را دارید می توانید از شرایط فروش اقساطی جک S5 در سایا خودرو مطلع شوید.
بیشتر بخوانید: فروش اقساطی جک s3
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.