آرین پارس موتور نمایندگی کدام برندهاست؟

۱۱ بازديد
آرین پارس موتور نمایندگی کدام برندهاست؟
نمایندگی بازرگانی آرین پارس موتور به عنوان نماینده رسمی و قانونی برندهای زیر به فعالیت خود ادامه می دهد:

میتسوبیشی ژاپن
دی اس فرانسه
خودروهای تجاری JAC Motors چین معروف به جک
هیتاچی و بریجستون ژاپن نانکانگ تایوان
این شرکت ایرانی از ابتدای قرن جدید خورشیدی شروع به مونتاژ محصولات شرکت دانگ فنگ کرد و نشان تجاری محصولات سوارکاری تولیدی خود را نیز از خود به جای گذاشت.

با کلیک روی لینک، شرایط و ضوابط فروش نقدی پارس خودرو را مطالعه کنید.

کارخانه موتور آرین پارس
کارخانه آرین پارس یک مجتمع صنعتی بزرگ و مدرن است که در شهرستان خمین در زمینی به مساحت ۲۹۵ هکتار ساخته شده است. این مجموعه دارای امکانات بی نظیری است که برای ساخت خودروهای مختلف استفاده می شود.

یکی از ویژگی های قابل توجه کارخانه آرین پارس وجود سالن چند منظوره به مساحت 12500 متر مربع است که برای مونتاژ انواع خودروهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این مجموعه دارای سالن مونتاژ خودروهای سواری به مساحت 9800 متر مربع می باشد.

کارخانه آرین پارس موتور علاوه بر امکانات تولید انواع خودرو از سامانه فروش آنلاین آرین پارس موتور نیز بهره می برد. این سامانه به مشتریان امکان خرید آنلاین خودروهای تجاری و سواری را از کارخانه آرین پارس موتور می دهد.

کارخانه آرین پارس با تکنولوژی پیشرفته و تیم متخصص خود همچنان به تولید خودروهای باکیفیت و مدرن ادامه می دهد و به عنوان یکی از پیشتازان صنعت خودروسازی ایران شناخته می شود.

لاماری آیما: اولین خودروی مونتاژی آرین پارس موتور
لاماری آیما یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای بازار ایران در سال های اخیر است. این کراس اوور جذاب به تازگی روانه بازار شده و در حال حاضر برای پیش فروش در آرین پارس موتور در سایا خودرو موجود است.

Lamari Ayma در کلاس SUV قرار می گیرد و ابعاد آن به ترتیب 456518601690 میلی متر با فاصله بین دو محور 2715 میلی متر است. این خودرو از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می برد که 195 اسب بخار قدرت تولید می کند. موتور سوپاپ T و سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI به کار رفته در لاماری آن را در رده خودروهای کم مصرف قرار می دهد.

این خودرو محور جلو را با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک WDCT دوکلاچه هدایت می کند و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر است. Lamari Ayma برای شتاب صفر تا صد به 9.5 ثانیه زمان نیاز دارد.

این خودرو دارای امکانات مختلفی از جمله کروز کنترل، کنترل حرکت بالا و پایین، سیستم کنترل پایداری و کشش، سنسور پارک عقب، ترمز کمکی و ضد قفل، ترمز دستی برقی، روشنایی خودکار، چراغ روشنایی در روز، خوشه دیجیتال و مانیتور یکپارچه، باران است. سنسور، دوربین عقب، 6 ایربگ ایمنی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک تک کانال، صندلی راننده برقی، آینه های تاشو برقی و سقف پانوراما. این ویژگی ها Lamari Ayma را برای مشتریان خود جذاب تر می کند.

برای اطلاعات بیشتر : فروش اقساطی خودرو
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.