شرایط فروش سایپا 1403

۱۶ بازديد
شرایط فروش سایپا 1403
سال 1400 را باید یکی از پرهزینه ترین سال های اقتصادی تاریخ ایران دانست. تورم افسارگسیخته، نرخ پایین درآمد، افزایش شاخص فلاکت، کاهش سطح رفاه مردم، کاهش قدرت خرید، کاهش شاخص بورس و نوسان قیمت ارز، همگی سال را دشوار کرده‌اند، به‌ویژه برای افراد با گروه‌های درآمد پایین. بیش از نیمی از مردم کشور ما از این رو بدیهی است که این افراد چاره ای جز پناه بردن به برنامه های مدت دار برای داشتن خودرو ندارند.

در حالی که دومین خودروساز بزرگ ایران برنامه ای برای فروش سایپا 1403 ندارد، اما این عنوان یکی از عناوین پر جستجوی افرادی است که در مرورگرهای مجازی و موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به دنبال طرح اقساطی خودرو هستند.

بر این اساس سایا خودرو شرایط و ضوابط فروش اقساطی سایپا 1403 را به شرح زیر اعلام می کند:

امکان خرید محصولات سایپا با کمترین سرمایه و بودجه کم
ما در سایا خودرو همواره تلاش کرده ایم تا طرح هایی را ارائه دهیم که پاسخگوی نیاز مردم کشورمان باشد. ما به وضعیت اقتصادی کشور نگاه خوبی داریم و می دانیم که نمی توان برای مشتریان برای پذیرش پیش پرداخت های کلان پس انداز کرد و گرفتن وام های کلان از بانک ها برای مردم بسیار زمان بر و خسته کننده است، باید شرایط فراهم شود. تا حد امکان آسان ساخته شده است. به همین دلیل یکی از مهم ترین شرایط فروش اقساطی سایپا 1403 دریافت کمترین پیش پرداخت است.
با کلیک بر روی لینک درباره فروش اقساطی سایپا بخوانید.

فروش نقدی سایپا تحویل فوری 1403
با این شرایط اقتصادی کشور و شرایطی که ارزش پول ماهانه تغییر می‌کند و قدرت خرید آن کاهش می‌یابد، خواب سرمایه حتی برای یک ماه هم صلاح نیست. بنابراین بهترین خدمات برای خودرودار شدن افراد این است که شرکت آنها در طرح های معوق خودرو با بند تحویل فوری همراه باشد. در سایا خودرو برای این منظور پیش نیاز تحویل فوری سایپا 1403 را قرار داده ایم.

امکان تعیین میزان اقساط و مدت پرداخت اقساط محصولات سایپا بر اساس شرایط اقتصادی خریدار و توان مالی وی.
وقتی پایه حقوقی وزارت کار در سال 1400 بین 3 تا 5 میلیون تومان است، مشخص است که تحمیل حق بیمه به همین میزان و حتی بیشتر از این می تواند معیشت خریدار را با مشکل مواجه کند و آرامش او را کاهش دهد. .

آیا هدف از داشتن خودرو و شرکت در طرح های تغییر زمان سایپا با تزریق آرامش به خانواده و ارتقای سطح زندگی متفاوت نیست؟! به همین دلیل نمی توان نقش نسبت هزینه به فایده مشتریان را در رضایت آنها از خرید خودروی پولی نادیده گرفت. ما در سایا خودرو سعی کرده ایم در هر قراردادی که منعقد می کنیم میزان اقساط و مدت بازپرداخت را به تصمیم مشتری بسپاریم.

بر این اساس و با توجه به اینکه پراید در حال حاضر ارزان ترین خودرو در جاده های کشور است و شاید بخش قابل توجهی از مردمی که به دنبال خرید خودرو هستند تنها به صورت پرداختی قادر به خرید پراید باشند، طرح فروش پراید با قسط 60 ما از ابتدای سال 1403 ماهه را در دستور کار قرار دادیم و تا به امروز ده ها تراکنش موفق به ثبت رسانده ایم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.